Ideja za ručak koja je osvojila hiljade zaposlenih

salate-za-posao-01

Blago vama ako ste svoj poslovni dan uspeli da organizujete tako da imate spremno nutricionističko rešenje oko 13h u napadima gladi. Oni drugi pored gladi znaju i za osećaj neodlučnosti. Šta jesti, koju pekaru orobiti, da li je pica najbrže rešenje...?

Svaki dan isto. Dosadna pitanja i manje-više isto razrešenje - pojesti nešto što će najbrže biti tu, ispred vas.

Ovaj obrok može postati pravi ugođaj u svakom smislu.

Nedeljom nabavite povrće, sir, dresinge, meso, pastu sve što volite. Nabavite nekoliko tegli sa zatvaračem. Naređajte namirnice u tegle tako da su dresing, ulje, sirće i začini na dnu. Zatim ide sir, pasta ili meso i tek na vrhu zeleniš (zelena salata, bosiljak, karfiol, paradajz...). Teglu ne punite do vrha jer će biti lakše da je protresete kad počnete da jedete kako bi se namirnice sjedinile. Za svaki dan u nedelji spremite po jednu. Kad izlećete ujutru iz kuće, zgrabite jednu teglu i rešili ste problem obroka oko 13h.

Prvo, pojeli ste izuzetno zdrav obrok, uštedećete novac ne kupujući brzu hranu i nema nervoze i dosadne neodlučnosti šta jesti.

Dok ne napunite svoje tegle, evo nekoliko lakih recepata sa kombinacijom namirnica koje možete naći u svakom supermarketu.

kapreze-salata-22-02 Tegla Kapreze

Pesto sos (2 kašičice) - na dno
Mocarela sir
Kuvana pasta (penne)
Čeri paradajz
Listovi svežeg spanaća
Listovi svežeg bosiljka
tegla-sa-piletinom-22-02 Tegla sa piletinom

Balzamiko ili limunovo sirće (2 kašičice) - na dno
Pečena pletina u komadima
Sušeni paradajz
Maslinke
Sveža paprika
Listovi svežeg spanaća
grcka-salata-22-02 Tegla Grčka salata

Maslinovo ulje (2 kašičice) - na dno
Malo crnog luka
Maslinke
Krastavac
Feta sir
Paradajz
Listići sveže nane
salata-sa-slaninom-22-02 Salata sa slaninom

Jabukovo sirće, orahovo ulje i začini – na dno
Šargarepa
Crni luk
Paradajz
Pomorandža
Avokado
Limun na krugove (održava svežinu avokada)
Tofu
Pržena slanina
grcka-salata-i-okruglice-22-02 Grčka salata i okruglice

Dve kašičice maslinovog ulja – na dno
Limunov sok (iscedite ¼ limuna) – na dno
Morska so i sveži mleveni crni biber – na dno
Suva crvena papričica    
Čen belog luka (iseckan)
1/2 šolja okruglica za supe i čorbe
Čeri paradajz (oko ½ šolje)
6 maslina iseckanih
Crveni luk iseckani (2 kašike)
Pečena crvena paprika (1/2 iseckana)
Svež iseckan peršun (do ½ šolje)
Feta izmrvljena (mera po želji)
salata-od-sociva-i-kelja-22-02 Salata od sočiva i kelja sa fetom i jogurtom

Zeleno ili braon sočivo (1/2 šolje)
Kašika karija u prahu
Kelj (3-4 lista)
Čeri paradajz (1/4 šolje)
Jogurt (1/4 šolje)
Feta (2 kašike)
Med (2 kašičice)
Stavite sočivo, vodu i kari u prahu u šerpu i pustite da provri, potom smanjite vatru i neka se sve lagano krčka dok sočivo ne omekša. Kada se ohladi poređajte sočivo na dnu tegle iseckajte kelj, a potom stavite kriške čeri paradajza. Dresing od jogurta, fete i meda polijte preko vrha i stavite poklopac.

Tako da, kada osetite da se približava poznata glađu izazvana nervoza, vi se nasmešite, udobno naslonite i promućkajte vašu zdravu teglu.Izvor: BizLife

 

 

 

 

 



 

Pretraga sajta

Google Oglasi

Preporučujemo

Baner